Portfolio

Czy to fotograf, modelka czy webmaster, każdy musi posiadać swoje portfolio, aby dobrze się zaprezentować. Bez względu na to, czy mamy otwarte biuro, czy też stronę internetową portfolio powinno być dostępne dla wszystkich osób. Nigdy bowiem nie wiemy, kto stanie się naszym klientem. Portfolio to nic innego jak nasze prace, które już wykonaliśmy. Wiadomo, że początkujący webmaster nie ma się czym pochwalić, jednak profesjonalista, mający swoją firmę już od wielu lat ma zapewne liczny dorobek stworzony stron internetowych na swoim koncie. W związku z tym, prowadząc stronę internetową powinniśmy w internecie w głównym menu mieć wgrane swoje portfolio. Powinny tam znaleźć się firmy, z którymi współpracowaliśmy, jak również i strony, które wykonaliśmy. To samo tyczy się naszego stacjonarnego biura. Możemy mieć w komputerze całe portfolio, ale najlepiej mieć również wydrukowaną wersję. Ułatwia to przeanalizowanie przykładowych stron internetowych i sprawdzenie, czy faktycznie webmaster wie, co robi. W portfolio dokładnie widać wykonanie stron, jak również ich różnorodność. Jeżeli potencjalny klient ogląda portfolio wówczas na tej podstawie może zadecydować, czy podejmie współpracę z daną firmą, czy też poszuka innej.

Dodaj komentarz